پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4730
-
الف
+

برای هنرمندان کرونایی دعا کنیم

شبکه آی‌فیلم برای هنرمندان و تمام بیماران کرونایی آرزوی بهبودی می‌کند.

ویروس کرونا در ادامه جولان خود، چندین هنرمند کشورمان از جمله گوهر خیراندیش و سعیده عرب را مبتلا کرده است. 

به گزارش آی‌فیلم، گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار متنی در فضای مجازی از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داد. او در این باره نوشت: «جمشید عزیز؛ من که می دانم کرونا را شکست می دهم؛ اگر رفتنی در کار بود که می دانم نیست، خودت مواظب نوه ها و فرزندانمان باش». اشاره گوهر خیراندیش در این نوشته به همسر مرحومش جمشید اسماعیل‌خانی است. 

همچنین، سعیده عرب بازیگر نقش همسر یعقوب نبی در سریال «یوسف پیامبر»، متاسفانه چند روزی است به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر میبرد. روح الله بالش آبادی عکاس هنری با انتشار تصاویری از وی نوشت: «طی تماسی که با خانم عرب داشتم چند روز است که به ویروس کرونا مبتلا شده و حالش مساعد نبود ، لطفا برای این بازیگر خوب کشورمون دعا کنید».


بیشتر بخوانید:

صفحه کودک و نوجوان آی‌فیلم

جدیدترین دیدگاه آی‌فیلم منتشر شد

کدام سریال جایگزین آوای باران می‌شود؟

رونمایی از نسخه تعاملی اپلیکیشن آی‌فیلم

مرحله دوم برترین بازیگر طنز: نتایج گروه اول


در این میان، پرویز پرستویی در فضای مجازی برای گوهر خیراندیش، محمد بحرانی و مهرداد میناوند، پیشکسوت پرسپولیس، آرزوی بهبودی کرد. به این ترتیب، به نظر می‌رسد که محمد بحرانی هم از هنرمندانی است که به این بیماری مبتلا شده‌اند. همچنین، به نظر می‌رسد حال مهرداد میناوند بسیار وخیم باشد و هم‌اکنون در بخش ICU بیمارستان لاله تهران بستری است.

علی انصاریان، دیگر پیشکسوت پرسپولیس، که اخیراً در کسوت بازیگری مشغول است، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری شده است. ظاهراً وضعیت علی انصاریان هم چندان جالب نیست و ریه‌های او درگیر این بیماری شده است.

شبکه آی‌فیلم برای هنرمندان و تمام بیماران کرونایی آرزوی بهبودی می‌کند و از مردم ایران می‌خواهد تا برای شفای این عزیزان دعا کنند.

م.ه / ا.ا

نظر شما
ارسال نظر